sâmbătă, 15 august 2009

Work hard, play harder!



Titlul este un motto de care nu reusesc sa ma tin pe cat de 'hard' as vrea:). Ziua de ieri, poate prima zi completa de vacanta interesnta a fost dominata de noi descoperiri, de redescoperiri si de reimplementare unor dorinte si idealuri. Trebuie sa ne traim viata personala mai intens, ca si cea profesionala sa aiba succes! Vazand oamenii din delta, frumosi si sanatosi cum isi duc viata intr-o comuna uitata de lume, vazand dunarea cum se scurge in mare, vazand capitanul de la 'rapida' care ne pune sa asteptam 2 ore pentru un bilet incepi sa ai o privire de ansamblu asupra vietii tale. Din biroul meu unde vad minunata straduta, din blocul meu , de unde vad....blocul de vizavi..nu voi putea niciodata sa am o privire de ansamblu asupra vietii mele, dar nici sa-mi gasesc energia pentru a-mi continua tumultulul cotidian. Cred ca am fost destul de 'sympathetic' cu criza, si mi-am redus totul la maximum, dar asta trebuie sa inceteze (si nu, nu exclud postul anterior; nu ma refer la sex). Deja stiu ce trebuie sa fac, deoarece am analizat problema asta cu un bun prieten pe Casa Poporului...dar imi trebuie mereu si energie:). Am gasit-o!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu