duminică, 9 august 2009

De la om la om

Saptamana trecuta am dormit(nu intelege altceva!) cu o fosta pasiune de a mea in pat... si am realizat ca ceva este inca acolo; relatiile nostre nu se termina niciodata; poate iau o pauza, poate se schimba, dar nu se termina. caldura vremurilor de mult apuse exista; familiaritatea, gustul si mirosul perioadei; toate vin peste tine ca o avalansa...

Plecand de la premisa de mai sus hai sa coboram in plan tangibil. Cum te astepti sa cred ca pastrezi legatura cu 'fostul' doar ca amicitie; Been there, done that! Cand interesul reciproc dispare, relatia se rupe...corect? Iar daca acesta ramane, relatia exista sau poate subzista pana cand factorii determinanti se schimba...in bine sau in rau; deci esti inca in relatia aceea...PUNCT.

Un alt stereotip care ma scoate din sarite este convietuirea: 'stam impreuna, dar suntem numai amici';Auch.... Aceasta expresie nu poate fi valida, orice ar fi, pentru ca nu ne sta in fire. Este o privire utopica a firii umane. Mai retii piramida nevoilor? La baza ei stea, pe langa mancare, adapost, etc si SEXUL. Urmarim tot timpul aceasta piramida involuntar...da; tot timpul vom fi sclavii ei, pentru ca asa suntem oameni. Produce lapte colegul tau de apartament? Nu cred...

Am scris chestiile astea de aici deoarece ma urmaresc cateva imagini; cea mai culminanta este eu stand la inceputul anului cu fosta mea pasiune (ca sa nu spun dragoste) in pat; eu imbratisand omul pe care l-am lasat...pe care mi-am promis sa-l ignor pentru tot restul vietii? Ce imagine dezolanta atat pentru mine...cat mai ales pentru el; Trebuie sa invat sa-mi imblanzesc iarasi sentimentele, macar la capitolele inchheiate; prezentul vreau sa-l las neatins, involburat.

Ps: nu este motivul pentru care nu dorm; cu toate ca e 5.22 ceasul, stau si scriu aici ca nu pot afce altceva. Pana la urmatorul post...uite o melodie faina:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu