duminică, 15 noiembrie 2009

Magia Cuvintelor

Cred ca am mai citit pe undeva titlul asta...sau poate in zeci de carti; Nu am realizat niciodata ce valoare i se poate atribui unui cuvant; El poate face si desface prietenii, creaza razboaie...dar poate cel mai important la nivel personal...creaza likes and dislikes. Acestea fiind spuse pe scurt despre importanta cuvintelor...stateam si ma gandeam ca ar trebui sa se ofere un atestat de folosire a cuvintelor, de genul carnetului de conducere pentru soferi.Iar la scoala ar trebui sa fim invatati cand si unde sa folosim anumite cuvinte...cum sa le combinam si cand sa tacem din gura.
Premisa de la care am plecat cand am gandit sa scriu postul asta a fost generata de un amic care s-a trezit sa ma eticheteze ca fiind ' ingamfat' (Laugh Out Loud) dar si datorita serii trecute cand...alcolizat venind de la o aniversare m-am decis sa primesc un ignore :)) (operatiune reusita!!!).

Pana la urmatorul gand care ma va macina indeajuns de intens incat sa intru aici, asculta melodia asta:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu